|
Højtalerkabler til loft-indbygningshøjtalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ibib ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juli-2016 kl. 10:19 |
Jeg ved at bygge hus og vil gerne have inspiration til hvilke "billige" højtalerkabler i vil foreslå til at forbinde 4 stk B&W CCM684 (lofthøjtalere) med heos link og NAD C275BEE effekt....
Højtalerne bliver monteret i køkken/allrum - heos link og effekt kommer til at stå i depotrum... kabeltræk til højtalerne ca. 4 gange 10 meter. Overvejer også at bruge et par lofthøjtalere som baghøjtalere i 5.1 setup - nogle der har erfaringer hermed? Kom gerne med gode forslag
![]() |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
De er faktisk endnu billigere hos AV-Cables, hvis du kigger på ruller:
http://www.av-cables.dk/hoejttalerkabel/ |
|
![]() |
|
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
Jeg har selv købt "brugt" Tara Labs prism omni kabel i den blå avis til mine 4 lofthøjttalere til atmos - gav imellem 15 og 30kr/m.
Der skulle lige samles et par pr højttaler, men de kan fåes brugt i ret lange længder. Mvh Troels |
|
JBL Synthesis 7.2.4 Atmos / DTS:X setup - 130" At scope lærred
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |