recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Plademåtte til Rega RP1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Plademåtte til Rega RP1

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1586
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2016 kl. 22:11
jo, men gætter på justeringen ikke passer hvis plademåtten blive tyndere eller tykkere end den er
Til top
nhj4 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 160
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nhj4 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2016 kl. 22:29
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

jo, men gætter på justeringen ikke passer hvis plademåtten blive tyndere eller tykkere end den er
jo den gør vis du kan hæve og sænke din arm, arm røret skal være vandret med en lp på + din plade måtte når du justere den.
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)

Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-)
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Point: 1586
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2016 kl. 22:34
skal helst ikke hen og prøve at justere den da den som sagt bare var plug and play 

Derfor vil jeg gerne købe en plademåtte som passer i tykkelsen

Redigeret af gasolin - 10-Juli-2016 kl. 22:34
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2016 kl. 00:49
jeg har 4 forskellige måtter som jeg brugte til test

1 project cork it

1 project filt

1 oscars audio neofren 

1 protected tyk filt

dine for 200 + evt porto så kan du prøve dig frem 
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu