recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV - Infuse - Browse filer og foldere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple TV - Infuse - Browse filer og foldere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple TV - Infuse - Browse filer og foldere
    Sendt: 4 timer 58 minutter siden kl. 10:35
Hej!

Jeg forsøger at bruge Infuse på Apple TV til at afspille videoer fra min NAS og fra min Mac.

Det er nemt nok at få adgang til NAS og Mac.

Film bliver fundet og indekseret med meta-data.

Men jeg har masser af ikke-indekserede videoer af anden karakter på Mac og NAS ligende i en fin folder-struktur.

Jeg kan ikke lige se, hvordan man frit kan browse foldere og filer på NAS og MAC i Infuse?

Infuse kan iøvrigt ikke afspille f.eks. .vob filer uden betaling. Det er selvfølgelig nemt at løse ved at betale.

Men MRMC kan fint alle disse ting.

Nå - fri fil-browsing fungerer i "Alle Arkiver" - så problem solved! 🙂

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7138
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 4 timer 24 minutter siden kl. 11:09
betaler for Infuse
men jeg har da lavet en sti som peger hvor filer ligger, og de tilgås lige som stifinder 
Til top
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Januar-2016
Point: 353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 4 timer 14 minutter siden kl. 11:19
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

betaler for Infuse
men jeg har da lavet en sti som peger hvor filer ligger, og de tilgås lige som stifinder 
Finder du den sti i "Alle Arkiver" - eller hvor?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu