|
Apple TV - Infuse - Browse filer og foldere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ClausBP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 5 timer 40 minutter siden kl. 10:35 |
Hej!
Jeg forsøger at bruge Infuse på Apple TV til at afspille videoer fra min NAS og fra min Mac. Det er nemt nok at få adgang til NAS og Mac. Film bliver fundet og indekseret med meta-data. Men jeg har masser af ikke-indekserede videoer af anden karakter på Mac og NAS ligende i en fin folder-struktur. Jeg kan ikke lige se, hvordan man frit kan browse foldere og filer på NAS og MAC i Infuse? Infuse kan iøvrigt ikke afspille f.eks. .vob filer uden betaling. Det er selvfølgelig nemt at løse ved at betale. Men MRMC kan fint alle disse ting. Nå - fri fil-browsing fungerer i "Alle Arkiver" - så problem solved! 🙂 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
betaler for Infuse
men jeg har da lavet en sti som peger hvor filer ligger, og de tilgås lige som stifinder
|
|
![]() |
|
ClausBP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Finder du den sti i "Alle Arkiver" - eller hvor? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |