|
Onkyo TX-NR807 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Drengsgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2014 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Maj-2014 kl. 11:42 |
Hej Alle
Har lidt problemer med min receiver. Problemet er der intet lyd kommer ud, fandt en video på youtube, hvor man skulle opvarme receiveren for at løse problemet. Var lidt skeptisk, men med en hårtørre opvarmede jeg min receiver 1 minuts tid og wupti så virkede den igen, men det er et tilbagevendende problem og skal hver gang opvarme den har stået og blevet kold. Er der nogen der har samme problemer og evt. en permanent løsning på problemet ? Mvh Jacob |
|
![]() |
|
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder ikke godt :-(
Min virker upåklageligt, men det kan du desværre ikke rigtig bruge til noget... Du kan evt. forsøge med at slå HDMI passthrough til for at holde den lidt varm, men mener desværre det bruger uhyggeligt meget strøm :-(
|
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Det er et generelt problem! Der er flere videoer på youtube om problemet.
Afsted til (garanti) rep. med den. M.v.h. |
|
![]() |
|
Drengsgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2014 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2 |
Jeps, det er mega træls, men er vist igen vej udenom en rep.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |