|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() |
![]() |
|
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() |
![]() |
|
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
![]() |
Jeg bruger dvdfab. Vælg iPad format. Vælg beregn 2 gange så bliver
kvaliteten god og vælg evt. undertekster. NB. har meget dårlige erfaringer med at stille på andre parametre. Der skal ikke meget til før den ikke vil afspille. |
|
![]() |
|
bøffen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
Hvis du har mac så kan du købe squeezetube i appstoren. Der tilføjer du alle de film du vil have rippet til ipad format og så klarer den det - samt tilføjer dem i dit itunes bibliotek uden du skal gøre noget. Det er udviklet af en dansker og fungerer problemfrit !
|
|
![]() |
|
Runem ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Jeg tror det er Handbrake, som ikke kan li den DVD.
Jeg ripper med DVDfab først og encoder så med Handbrake, her bruger jeg det preset der hedder Normal, og stiller ikke på andet end evt. Undertekster. Det fungerer perfekt til både tv og Ipad1. ripning tager ca 17 min og at encode ca. 20-30 mininutter på en Amd x4 3,2 ghz. Min erfaring er at især børnefilm kan være problematiske. |
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() |
Disneyfilm skal i hvert fald ofte rippes før Handbrake kan klare dem.
|
|
![]() |
|
Bobbas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
![]() |
Du kan evt prøve freemake video converter: http://www.freemake.com/free_video_converter/?from=app/
til at konvertere dine egne dvd'er eller video filer. Når de er importeret til iTunes kan du højre klikke på filen, gå ind under info og tilføje et cover under "billeder".... Jeg har ikke nogen erfaring med at købe film via iTunes....ved ikke om det er muligt. Redigeret af Bobbas - 23-September-2011 kl. 12:59 |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Jeg har rippet hele min Disney-samling direkte uden brug af andet end Handbrake, men den tæller så heller ikke mere end 10 film endnu. Husk dog lige at tjekke indstilligen for De-interlace i Handbrake også. Den er ofte slået fra. Redigeret af Yakken - 23-September-2011 kl. 14:07 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
![]() |
Er det DVD Copy eller DVD Ripper du bruger?
Er det et freeware eller skal man købe det?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |