|
Lyd fra tv igennem pc til Stereo anlæg |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kica ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Maj-2016 kl. 23:00 |
Kan det lade sig gøre ?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor den omvej. .?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Ja Klaus |
|
![]() |
|
kica ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
For at bruge Dirac live på pc'en .
Men hvordan skal det så gøres? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Det er jo svært at give bedre råd, når du absolut intet fortæller om, hvad udstyr du har ud over en dirac live.
Rådet må være: Slut udgang fra tv til indgang på PC. Sæt PC til at videresende signal fra indgang, ud gennem dirac til forstærker. Jeg har til min egen PC koblet en DAB radio med toslink output. Kablet derfra går så til en optisk indgang på min PC og jeg kan skrue op for lyden som jeg har lyst til på min PC. Fra PC går der analoge lydkabler op til min stereoforstærker, der trækker mine højttalere. Klaus |
|
![]() |
|
Lyden skal gå fra en dekoder fra enten de analoge udgange eller den optiske udgang over i en bærbar som ikke har nogen særlige indgange og videre til en forstærker.
Hvad gør man så, kan man bruge usb indgangene til lyd? Og hvad med få lyden fra en bluray afspiller igennem er det muligt på en eller anden måde? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |