|
Triggerboks et eller andet :) |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sad og googlede lidt på dit spørgsmål om en rca til 12v Trigger. Jeg fandt bla følgende:
LINK Redigeret af dr_schlemer - 12-Juli-2016 kl. 21:23 |
|
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
tak for det :) Jeg har fundet en udløbet annonce på dba, hvor den ikke var solgt. Nu har jeg købt den og håber at den så også kan registrere udgangen på min Raumfeld.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
400kr men de er ikke helt spildt, jeg kan nemlig også bruge hele pakken som speakercraft tilbyder med ll-one
|
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1023 |
|
|
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
|
![]() |
|
Jeg kan fortælle at den virker perfekt ... Bortset fra at i****** har solgt mig en defekt ll-one. Den har en defekt potentiometer, så jeg kan ikke justere hvornår den kobler ud/ind. Men hva ... Jeg kan lodde en ny på ... Men hvor er det da træls.
Kan i øvrigt fortælle at den forbruger 4.3 kWh om året, cirka 9kr. Redigeret af janLp - 16-Juli-2016 kl. 15:19 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |