|
valg af forstærker til køkken |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nsane206 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2016 kl. 17:33 |
Hej alle,
Jeg har netop købt et sæt Dali Phantom E-80 Lofthøjtalere til køkkenet og havde tænkt at sætte dem til en sonos connect amp, men er efterfølgende blevet fortalt at den ikke kan trække dem. hvad har i af forslag til forstærkervalg. det skal kunne styres ligesom sonos. /Hans
|
|
Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
|
|
![]() |
|
Flash! ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2016 Status: Offline Point: 444 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan godt bruge en connect amp hvis du vil.
Hvad var begrundelsen for at den ikke skulle virke? Redigeret af Flash! - 19-Februar-2016 kl. 17:43 |
|
![]() |
|
nsane206 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
det var ham den smarte sælger i klubben som sagde den ikke kunne trække dem, han forslog istedet for Denon Heos
|
|
|
|
![]() |
|
Flash! ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2016 Status: Offline Point: 444 |
Tsk, tsk..
Kan ikke få øje på hvad der skulle få ham til at sige sådan. På papiret er Heos Amp nærmest identisk med Connect Amp. Højttaleren er helt normal, så hvis Connect Amp ikke kan "trække" den så kan den heller ikke bruges til 90% af markedets andre højttalere. Jeg ville vælge den af dem med den bedste app/software. Ellers må han jo forklare sig lidt grundigere. Jeg er sikker på det er noget sælger-snak. |
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Jeg har et sæt PHANTOM E-60 tilsluttet en Connect Amp
Ved ikke hvor stor forskellen er, men der er absolut ingen problemer i den kombination
|
|
![]() |
|
jeg ved ikke om jeg skal satse på at de kan håndtere dem, ville bare være dyrt fejlkøb hvis de ikke kan trække dem
|
|
|
|
![]() |
|
HenrikStevn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
Det kan den, for der er ikke noget som helst usædvanligt ved den højttaler i forhold til alle andre almindelige højttalere.
Som Flash! også siger, vælg den med det streaming-system du foretrækker. Redigeret af HenrikStevn - 20-Februar-2016 kl. 13:41 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |