|
Hvide højtalere |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
Anders_b ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tak for svaret, de ser også rigtig gode ud, men det er lidt nemmere hvis det er nogle der er til at finde i en butik, så jeg kan høre dem... Her i Århus :)
|
||
![]() |
||
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
|
Forstår jeg, havde selv samme problem. Jeg har prøvet at returnere et par hos dem, det var nemt og de betaler fragt frem og tilbage. Du kan prøve dem kvit og frit hjemme hos dig. Jeg købte deres Gaia og en kammerat deres titus. Jeg kunne ikke finde noget i hifiklubben eller tapeconnection som jeg bedre kunne lide.
|
||
![]() |
||
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
|
Ellers hørte jeg denne i gulv model, den var overraskende god til prisen. http://tapeconnection.dk/product/epos-k1-5305/
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
To fjernbetjeninger - går den hjemme hos jer? Det gør det absolut ikke her! Om fjernsynet kan justere volumen på den optiske udgang, ved jeg ikke, jeg ved ikke hvad fjernsyn du har, ud over det er et Sony. Jeg ville til enhver tid nappe en surroundforstærker med hdmi cec, så fjernsynet styrer volumen på forstærkeren. Klaus |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Monitor audio bronze hos tapeconnection kunne være et valg.
Klaus |
||
![]() |
||
Anders_b ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 226 |
|
Nej, det er heller ikke noget vi jubler over, men er det ikke muligt at indstille forstærkeren til at tænde med tv'et, selvom det er med optisk kabel og ikke hdmi?
|
||
![]() |
||
|
Programmerbar fjernbetjening...... Klaus |
||
![]() |
||
|
Vi køber en Logitech Harmony 350, den må kunne dække vores behov
![]() |
||
![]() |
||
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
|
Hvad med et par aktive højtalere. Kan anbefale Argon octave 5a (2500 kr). De tænder og slukker selv. Så kan du bruge Logitech remoten til at justere volumen med. Zensor 1 laves også i aktiv, dog noget dyrere.
|
||
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |