|
Sonos amp + sonos sub |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kaipay ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2005 Sted: Odder, Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Marts-2016 kl. 19:15 |
Hej
Er der andre som har/har haft problemer med at bassen forsvinder en gang imellem for så at komme igen efter kort tid? Den går fra dejlig fyldig lyd til hul rumklang. Jeg har haft min sonos amp i ca 4 år og min sub i ca 3 år.
|
|
![]() |
|
Kaipay ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2005 Sted: Odder, Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der ingen som har haft de samme problemer?
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Har ikke selv den combo.
Men har du forsøgt at skifte kanal på dit Sonos, for at se om det er udfald på dit netværk. Alternativ prøv at kontakte Sonos support, de er super hjælpsomme og det foregår på dansk. De kan logge ind og se i forskellige log, og måske finde en forklaring. |
|
![]() |
|
Jeg har nu haft fat i Sonos kundeservice.
Fejlen lyder ikke til at være der mere. Det blev løst på følgende måde på min pc. 1. Åbn sonos programmet 2. Tryk administrer - vælg instillinger - vælg avanceret 3. Skift Sonosnet kanal. Jeg valgte Kanal 6 (den stod på kanal 1, som måske er default) Nu spiller det igen. :-) Jeg håber andre kan bruge denne tråd, hvis de får det samme problem. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |