|
Omkabling af ældre høretelefoner på Fyn |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jegergrim ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2015 Sted: Odense Status: Offline Point: 141 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-April-2016 kl. 21:08 |
Eventuelt nogle der kender steder man kan få skiftet kablet ud på sine høretelefoner?
Drejer sig om et gammelt DT990, den meget gamle model. Har ikke selv ærfaring med omkabling og lign. ![]() Så længe fragtelse er en valgmulighed, kun jeg også godt betale eventuelle porto udgifter. Anbefalinger til et kabel? Det skal være med 3.5mm jackstick, og ikke 6.35, hvilken den på nuværende tidspunkt har.
|
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal have fat i Victor Halgaard over på Hoved-Fi.dk Han er verdensklasse til den slags. Prisen er fair, og her taler jeg om materialepris + som Victor selv siger, man kommer langt med Coca-Cola.
|
|
![]() |
|
Jegergrim ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2015 Sted: Odense Status: Offline Point: 141 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak, det vil jeg gøre
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |