|
Ipad vil ikke opdatere |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Online Point: 2361 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 3 timer 10 minutter siden kl. 12:44 |
|
Jeg har i dag forsøgt at opdatere min iPad.
Den henter opdateringen, men når den er i gang med at installere den får jeg følgende besked: Kan ikke installere opdateringen. Der opstod en fejl under installering af ipadOS 18.3.1 Jeg får desværre ikke at vide hvilken fejl der er. Jeg har nu prøvet 7 gange, men den fejler hver gang. Ipad er på listen over udstyr hvor IOS 18.3.1 kan installeres.
|
||
![]() |
||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1566 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Og er der ledig plads på den, til at håndtere opdateringen? |
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Online Point: 2361 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Den har været slukket flere gange. Jeg ved ikke hvor meget plads der skal bruges. Det lader dog til det virker nu - efter 23 forsøg. Hvad betyder det i en travl hverdag...
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |