|
Fjernstyring af lys i hjemmet. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 7924 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 2 timer 55 minutter siden kl. 13:23 |
Hej.
Man kan jo få timere til at sætte til lamper, der er tilsluttet en stikkontakt. Men man kan også få digitale af den slags i forskellige varianter. Spørger fordi jeg ikke har prøvet det før og derfor ikke helt ved om det ville gøre det jeg tænker på. F.eks. disse Meross Smart Wi-Fi Plug. Der er ikke knapper på denne model, så man kan ikke indstille noget direkte på plug'en. Altså - fungerer det sådan at man via sin mobil kan indstille en lampe til at tænde og slukke på nogle bestemte tidspunkter? Hvad så hvis man gerne vil gøre det på 4 forskellige lamper - kan man indstille den enkelte lampe til forskellige ting? Hvordan ved app'en på mobilen forskel på de forskellige enheder? Fordi - kan man så også - selvom man er langt væk hjemmefra, sålænge man har Internet forbindelse til sin mobil, gå ind på den enkelte lampe og måske ændre indstillinger, måske i en periode sætte den til random, måske selv tænde og slukket lyset direkte ved et tryk i app'en? Bare nysgerrig mht. hvordan det fungerer og om det derfor ville være noget for mig eller om jeg bare skal købe nogle analoge timere.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Online Point: 7141 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
philips Hue kan det du efterspørger
Ikea har også systemer Samme der findes en masse andre muligheder. Listen kan blive lang
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |