|
Gammel iPad og Messenger. |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | ||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4881 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Så er iPad 9 alt rigeligt til hende.
![]() |
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7927 |
|
Det tænker jeg også.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
|
Se på bagsiden af din iPad Og find Model Axxxx nummeret Og find den så i listen, den nemme måde på PC med CNTL "F" (find)
![]() |
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7927 |
|
Jo jo jeg har for lang tid siden fundet ud af hvad model den gamle er.
![]() |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
|
Lige et nyt spørgsmål til den gamle iPad. Vi har sendt den til Filippinerne, men vi kunne ikke finde laderen til den. Hvad for en lader skal jeg købe til den? Jeg synes ikke lige jeg på siden med de forskellige modeller og specifikationer kan se, hvad slags lader de brugte i 2012.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |