recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kopiere Google Maps rutevejledning over til mobil.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kopiere Google Maps rutevejledning over til mobil.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7927
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kopiere Google Maps rutevejledning over til mobil.
    Sendt: 8 timer 24 minutter siden kl. 13:12
Hej.

Hvis jeg skal køre et sted hen, jeg ikke har været før eller ikke 100% kan huske vejen dertil, kan jeg godt lide at planlægge den rute jeg vil køre på Google Maps på computeren. Dvs. ofte bestemmer jeg selv en rute ved at flytte googles prædefinerede rute af forskellige årsager.

Og mobilens google maps "ser" automatisk de destinationer jeg har set på, men hvis jeg går ind på disse destinationer på mobilen, starter den forfra med googles egen prædefinerede rute.

Jeg har også prøvet funktionen med at sende rutevejledningen fra google maps til min mobil, i den tro at den så kopierer min egen planlagte rute, men nej det er igen googles egen prædefinerede rute.

Hvordan kan man få ens egen planlagte rute over på mobilen, sådan at det er præcis den rute, jeg har brugt krudt på at lave, jeg får op i android auto?

Jeg kommer lige i tanke om en måske mulig metode. Ofte gemmer jeg rutevejledningerne ved at skrive en e-mail til mig selv, hvor jeg så kopierer browser linket ind i e-mail. Hvad nu hvis jeg sender en sms til mig selv, med dette link?

Hmmm - nej - det virker ikke. Hvorfor kan man ikke få sin egen rute over - og hvis man godt kan, hvordan så?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 3 minutter siden kl. 14:33
Er du logget ind med samme bruger på din PC og mobil?
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Point: 7927
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 57 minutter siden kl. 14:39
Jaaaeeh, det vil jeg tro. Jeg har kun en bruger. Men det kan jeg da tjekke.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu