recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Airpod Pro 2 kan ikke findes af ATV 4k
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Airpod Pro 2 kan ikke findes af ATV 4k

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2361
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Airpod Pro 2 kan ikke findes af ATV 4k
    Sendt: 10 timer 47 minutter siden kl. 12:40
Hvordan tilslutter jeg dem?

Jeg har prøvet div. guides på nettet, men apple tv finder ikke Airpod Pro 2.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 8 timer 50 minutter siden kl. 14:37
Jeg forstår ikke hvorfor det ikke virker. 

Er logget ind på samme konto som på ipad. Airpods kommer ikke frem hvis jeg tilgår kontrolpanelet på ATV.

De kan ej heller findes under bluetooth. 

Har også forsøgt at holde knappen på lade æsken inde.

Det hele mens jeg sidder klods op af ATV.

Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 55 minutter siden kl. 15:32
Er “Foreslå Airpods i nærheden” slået til?
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 50 minutter siden kl. 15:37
Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

Er “Foreslå Airpods i nærheden” slået til?

Ja.
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 23 minutter siden kl. 20:04
Prøv at genstarte Apple TV
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
Ddur Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Februar-2025
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ddur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 1 time 34 minutter siden kl. 21:53
Mine AirPods Pro 2 forsvandt også af uransagelige årsager fra min Apple TV 4K i går. Jeg tilføjede dem igen ved at gå ind under Bluetooth på Apple TV 4K. Sørg for at de to AirPods sidder i æsken med låget åbent. Hold herefter knappen inde på æsken, så dioden lyser hvidt og indtil der fremkommer en pling lyd. Tilføj herefter dine AirPods fra listen på Apple TV 4K.

Hvis dette ikke fungerer, kan det måske hjælpe at fjerne dem fra Find My og herefter under Bluetooth på telefonen. Og så starte forfra med opkobling på telefonen, Find My og så Apple TV.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu