|
Airpod Pro 2 kan ikke findes af ATV 4k |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2361 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11 timer 56 minutter siden kl. 12:40 |
Hvordan tilslutter jeg dem?
Jeg har prøvet div. guides på nettet, men apple tv finder ikke Airpod Pro 2.
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2361 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg forstår ikke hvorfor det ikke virker.
Er logget ind på samme konto som på ipad. Airpods kommer ikke frem hvis jeg tilgår kontrolpanelet på ATV. De kan ej heller findes under bluetooth. Har også forsøgt at holde knappen på lade æsken inde. Det hele mens jeg sidder klods op af ATV.
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1192 |
Er “Foreslå Airpods i nærheden” slået til?
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
Ja.
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1192 |
Prøv at genstarte Apple TV
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
Ddur ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2025 Status: Offline Point: 7 |
Mine AirPods Pro 2 forsvandt også af uransagelige årsager fra min Apple TV 4K i går. Jeg tilføjede dem igen ved at gå ind under Bluetooth på Apple TV 4K. Sørg for at de to AirPods sidder i æsken med låget åbent. Hold herefter knappen inde på æsken, så dioden lyser hvidt og indtil der fremkommer en pling lyd. Tilføj herefter dine AirPods fra listen på Apple TV 4K.
Hvis dette ikke fungerer, kan det måske hjælpe at fjerne dem fra Find My og herefter under Bluetooth på telefonen. Og så starte forfra med opkobling på telefonen, Find My og så Apple TV.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |