|
Afspilning af DVD på BD-optager |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bigfool ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2003 Sted: 2860, Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 4 timer 19 minutter siden kl. 17:15 |
Jeg har kopieret en DVD9 til en mappe på min Win10 PC og på pc'en brændt en kopi på en ny DVD9. Når jeg efterfølgende afspiller denne på pc'en går det helt fint, men når jeg så sætter DVD'en i min Panasonic BD-optager siger den "inkompatibel disk", og så sker der ikke mere.
Jeg har også prøvet først at formatere en DVD på BD-optageren, men når jeg så vil brænde den på PC'en siger brænderprogrammet at det ikke kan lade sig gøre, da skiven ikke er tom. Når jeg ellers har skulle kopiere noget fra BD-optagerens HDD til en ny DVD-skive, siger den altid at skiven først skal formateres, før det kan lade sig gøre. Så hvordan får jeg lavet en kopi af pågældende DVD, (som originalt er kopisikret, men hvor jeg på PC'en har fået fjernet det med "DVD-Decrypter"), der kan afspilles på BD-optageren? Takker på forhånd for konstruktive forslag.
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4888 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da jeg brugte en harddisk recorder til at brænde DVD’er på, skulle man huske at “finalize” en brændt DVD, for at den kunne afspilles på andre afspillere. Kan det tænkes at det er det der mangler?
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |