|
Pladespiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Piaskov11 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: i går Sted: Haderslev Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: i går kl. 22:40 |
hej
Min mand lægger tit lp plader ovenpå pladespilleren uden låg på. Pladen ligger ovenpå pickup og pickup arm. Er det ok? Eller kan pickupen tage skade. Jeg har søgt på nettet, men kan ikke finde svar. Min mand mener det ikke betyder noget, da pickup armen jo er låst fast.
Redigeret af Piaskov11 - i går kl. 22:41 |
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er pladen i hylstret, så tager den ikke skade - dog, kan den jo blive skæv. Pickup'en tager heller ikke skade af det, blot den er kørt hen på plads i sin holder - vel at mærke, hvis den da HAR en holder. Det er ikke alle pladespillere, som har. MEN!! Sig dog til ham, at han skal sætte pladerne på plads efter brug - ikke bare smide det hele på pladespilleren! Også selv om han forventer at skulle høre den igen kort tid efter...
Redigeret af mnielsen - 16 timer 32 minutter siden kl. 07:03 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4889 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ha ha ha seriøst!
![]() |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |