|
Beosound 2500 AUX |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
øboen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Januar-2017 kl. 11:56 |
Har lige fået mig et Samsung Smart tv. Vil så gerne have lyden over i mit Beosound 2500. Mit Tv har kun Digital toslink udgang, så jeg har købt mig en Lindy konverter, som sådan virker fint nok :-).Man skal bare ikke have lyd på tv samtidig at lyden med kører til Beosound, Pga. lydforsinkelse. Lindy toslink konverter har 2 Phono RCA stik som jeg tilslutter til AUX på mit beosound 2500. Mit spørgsmål er så om jeg kan dele min AUX indgang ( Splitter) på mit Beosound 2500, idet jeg har en Apple Airport Express, jeg bruger til at afspille musik fra Ipad/Iphone. er dette muligt ?. Som det er idag skal jeg skifte kablet i beosound hver gang jeg vil benytte anden lydkilde TV/ Ipad.
|
|
TV: " Samsung KS 8005 55"
DVD:" Pana"DMR-EH67 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |