|
BBC iPlayer på dansk Samsung E/2012? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stavn ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2016 kl. 00:37 |
Har et Samsung E8005 fra 2012. Jeg har tidligere enabled HBB TV ved skift til Tjekkisk, det blev ikke fjernet da jeg skiftede tilbage til DK. Kan det lade sig gøre uden de store developer/debug/PC download ting?
|
|
![]() |
|
rmjdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fandt du en løsning? Har et KS8000 og kan ikke finde iPlayer app, og kan kun skifte til SE, No og FI område.
|
|
![]() |
|
stavn ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg fandt aldrig ud af at have både BBC iPlayer og HBO Nordic santidig. Jeg brugte denne guide til at skifte region på Smarthub: http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=24&t=31806
Men jeg ved ikke om det er relevant på nyere TV.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |