|
Netflix i 4k |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
perf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-November-2005 Status: Offline Point: 327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-September-2017 kl. 12:21 |
hej jeg har et sony kd65c8505cbae købt i dec. 2015. På tv'et er der jo en app til netflix. Når jeg ser noget materiale som burde være 4k viser et tryk på tv'ets info knap bla. flg. oplysninger Video 7.15 mps / 1080 Jeg tolker det sådan at det ikke viser i 4K, men hvorfor ikke ? mvh Per
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7144 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De annoncer hvad der er i 4k. Og det er ikke meget
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
Husk også at 4K kræver premium abonnement.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
perf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-November-2005 Status: Offline Point: 327 |
house of cards har jeg læst mig til burde være i 4k?
|
|
![]() |
|
jeg ser kun mulighed for at vælge mellem tre abonnementer.hvor kan jeg finde det du omtaler som premium ?
|
|
![]() |
|
axelrodi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2009 Status: Offline Point: 100 |
Det hedder 4 skærme + UlLTRA HD. 129 kr .
Redigeret af axelrodi - 17-September-2017 kl. 14:03 |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
Kasper-v-k ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2016 Sted: Bolderslev Status: Offline Point: 18 |
Kik på premium jeg er der flueben ved ultra HD
|
|
![]() |
|
Tak for hjælpen....der hvor jeg vælger abonnement (via i-tunes på mobil) var der ikke lige nogen forklaring om at det krævede 4 bruger medlemskab for at se 4K
![]() |
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Men uanset hvad og hvilken opløsning det afspilles i......bliver det aldrig 1:1 kvalitet som bluray eller 4k.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |