|
Netradio-afspiller+masterlink? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
masterlink ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2015 Status: Offline Point: 81 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-September-2016 kl. 17:20 |
Hej forum
Er der andre muligheder end Beosound 5 (non-encore), hvis man gerne vil have B&O netradio og masterlink?
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej masterlink
Der er mange muligheder. Her en moderne steaming løsning. Yamaha WXC-50 MusicCast streamer. De rigtige kabler giver en ultra simpel og yderst brugervenlig streaming løsning til div. Beo systemer. ![]() Forbind de medfølgende adapterkabler til Pre-out udgangen på MusicCast kontrol enheden. Undlad Trigger tilslutning. Se tegning. - Click her. - Læs mere her. - PDF manual. Redigeret af Peter Pan - 04-September-2016 kl. 09:51 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
masterlink ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2015 Status: Offline Point: 81 |
Hej Peter Pan
og tak for din svar. :-)
Men kan den styres via beo4 remote og kan man se hvilken radiostation man hører i beosounds display? Det er ret så afgørende for mig, at jeg kan styre den via remote og den kan tændes med det samme. |
|
![]() |
|
Er der ikke noget hvor jeg kan styre netradio via min beo4/beolink 1000-remote? Altså en dims, som jeg kobler til a.aux-indgangen på min beosound 2300/3000 osv. Jeg kan se at man kan få det til dab.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |