|
Beo4 styre Triax-boks på MX8000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
masterlink ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2015 Status: Offline Point: 81 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-November-2016 kl. 10:19 |
Kære forum
Kan man få en beo4 til at styre en Triax boks (Dvb-t) via et mx8000? Jeg har læst noget om en puc-liste og IR-kabel? Skal det bruges eller opdateres? En Triax MPEG4 boks, kan i sagens natur ikke findes på en liste på en mx8000, da den sidste mx8000 blev produceret i 2006 og mpeg4 signalet for alvor kom på banen i 2009. Hvad er op og ned i denne sag?
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej masterlink
Først - |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
masterlink ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2015 Status: Offline Point: 81 |
jeg blev en del klogere i går. Man skal have en form for IR-ledning mellem modtager og tv. Man kan ikke gøre det uden. Jeg troede man kunne kommunikere gennem scartstikket alene.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det var til en vis grad muligt med VHS maskiner, lige som man i dag bruger CEC på HDMI, STBer har ikke den mulighed hverken på Scart eller HDMI. Canal Digital er lige kommet med en modtager som har HDMI CEC, det er mig bekendt den eneste med den funktion. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |