recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Arendal højttalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Arendal højttalere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Wish Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Juni-2010
Status: Offline
Point: 205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wish Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Arendal højttalere
    Sendt: 9 timer 54 minutter siden kl. 09:51
Hej!

Jeg er flyttet og overvejer at sælge mine dejlige Arendal højttalere, da de er lidt overdimensionerede i forhold til det nye rum.

Det drejer sig om:
2 stk. "1723" monitors
"1723" center
2 stk "1961" surrounds

De er alle i mat-sort, ca. 4 år gamle, behandlet pænt i ikkeryger-hjem og har original emballage.

Har I et bud på hvad de skal ligge til på brugt-markedet?

På forhånd tak!

/Wish
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 8 timer 49 minutter siden kl. 10:56
Den klassiske: Hvor i landet?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 8 timer 27 minutter siden kl. 11:18
Til top
Wish Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Juni-2010
Point: 205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wish Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 52 minutter siden kl. 11:53
Ja, de fik nemlig rosende ord her på siden, derfor syntes jeg det var oplagt at forsøge med et indlæg.

De befinder sig i København, nærmere bestemt Søborg.

Jeg er med på, at alt elektronik og hi-fi generelt ikke holder værdien godt, jeg ville bare stikke en finger i jorden og høre om I havde noget at byde ind med.

Det ville jo også være dejligt hvis der skulle være en som er interesseret i at aftage dem!

/Wish
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 40 minutter siden kl. 14:05
Vi ved jo ikke, hvad de har kostet fra ny Wink
Og hvad du tænker af pris
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 11 minutter siden kl. 16:34
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Vi ved jo ikke, hvad de har kostet fra ny Wink
Og hvad du tænker af pris

Tjek det link jeg gav.   Der er priser 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu