|
B&O Multiroom udfordringer |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er sikker på at hvis du spørger pænt, vil du blive lukket ind i hulen. Det kan på det varmeste anbefales, der er en masse saglige debatter samt en masse gode råd og vejledning og ikke så meget fnidder
![]() |
|
![]() |
|
millemis ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1791 |
@Vejrup
Sikkert - men det kræver jo et ‘medlemskab’ først. ....jeg har og kommer aldrig til at få en Facebook account. MM
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Jeg havde ingen problemer med at få adgang til gruppen, den kom ret hurtigt efter, at jeg anmodede om det.
Jeg har dog ikke benyttede mig af af det endnu. Da jeg tror at jeg har fundet ud, hvad der gav mig problemer med min B&O Multiroom. Efter jeg gik ind på min Yousee router og har reserveret deres ip adresser så har det virket. |
|
![]() |
|
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
Dejligt at du er kommet ind i gruppen
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |