|
Beolab 18 og Orgin Acoustic indbygning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KevinL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-April-2020 kl. 16:52 |
Hej Rev
Jeg har en idé om evt. At bruge Beolab 18 som fronter og et af B&O's indbygningshøjtalere (orgin acoustic) som center. Men når nu Beolab 18 er B&O's egen konstruktion og forstærker, og jeg sætter deres i indbygningshøjtalere sammen med min surround reciever, hvordan vil klangen så være i et surround set-up? Vil det overhovedet give mening?
Redigeret af KevinL - 06-April-2020 kl. 19:29 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5311 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spøjs overskrift.
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
KevinL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
haha hov, det er skrevet fra mobilen
![]() |
|
![]() |
|
beovox141 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2009 Status: Offline Point: 1940 |
Den korte version,- NEJ. Du er langt bedre stillet hvis du køber en Beolab 7-4. Den er designet som Centre og er naturligvis aktiv. Brugtpris er ca 1500 kr (sædvanligvis med et BV7 TV
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |