|
Antenne til Huawei B315s-22 4g router |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 4 timer 33 minutter siden kl. 08:42 |
Jeg har en halvgammel 4g router, Huawei B315s-22 som jeg vil bruge på min landejendom hvor der generelt er dårligt mobil signal. Derfor vil jeg høre om de to antennestik der sidder på bagsiden af routeren: 1) Hvorfor er der to stik, er det fordi den ene er til at modtage signalet udefra og den anden er til at distribuere wi-fi signalet videre? 2) Hvilken en af dem skal jeg bruge til en tagantenne? 3) Skal jeg ind på IP-adressen eller andet for at indstille den til en ekstern antenne? Min model er til venstre: ![]() Redigeret af herognu - 3 timer 12 minutter siden kl. 10:03 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Først svar på dine spørgsmål. 1: To stik bruges på X-polariserede antenner, hvor den horisontale og vertikale del bliver tilsluttet på hvert sit kabel. 2: Begge 3: Jeg forventer at den interne antene og de to antenne stik virker, uden at du skal ind i en setup menu. Og hvis du går ind på https://www.mastedatabasen.dk/ og indtaster din addresse, samt Tjenestetyper: Mobiltelefoni Teknologier: LTE Samt sætter et 'HACK' i Eksisterende positioner Får du vist afstand og type af de nærmeste Mobil master For henholdsvis TDC, Hi3G og Telia - Telenor. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
[QUOTE=csell]
Fint, tak for svar. Kortet lader ikke til at virke. Der kommer ikke noget op på kortet og under "liste" siger den ingen antenner fundet. Når jeg forsøger en adresse i en by kommer der mange op. Det kan da ikke være rigtig at der slet ikke er master et eller andet sted i nærheden? Redigeret af herognu - 26 minutter siden kl. 12:49 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4722 |
Hvad med UMTS eller 5G? Hilsen Carsten.
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4897 |
Kortet virker heller ikke hos mig! Prøvede også 5G
Det reagerer ikke på tryk på “Vis”, tror det er derfor Redigeret af Munch - 42 minutter siden kl. 12:33 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |