|
Antenne til Huawei B315s-22 4g router |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 380 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11 timer 38 minutter siden kl. 08:42 |
Jeg har en halvgammel 4g router, Huawei B315s-22 som jeg vil bruge på min landejendom hvor der generelt er dårligt mobil signal. Derfor vil jeg høre om de to antennestik der sidder på bagsiden af routeren: 1) Hvorfor er der to stik, er det fordi den ene er til at modtage signalet udefra og den anden er til at distribuere wi-fi signalet videre? 2) Hvilken en af dem skal jeg bruge til en tagantenne? 3) Skal jeg ind på IP-adressen eller andet for at indstille den til en ekstern antenne? Min model er til venstre: ![]() Redigeret af herognu - 10 timer 17 minutter siden kl. 10:03 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4724 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Først svar på dine spørgsmål. 1: To stik bruges på X-polariserede antenner, hvor den horisontale og vertikale del bliver tilsluttet på hvert sit kabel. 2: Begge 3: Jeg forventer at den interne antene og de to antenne stik virker, uden at du skal ind i en setup menu. Og hvis du går ind på https://www.mastedatabasen.dk/ og indtaster din addresse, samt Tjenestetyper: Mobiltelefoni Teknologier: LTE Samt sætter et 'HACK' i Eksisterende positioner Får du vist afstand og type af de nærmeste Mobil master For henholdsvis TDC, Hi3G og Telia - Telenor. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 380 |
[QUOTE=csell]
Fint, tak for svar. Kortet lader ikke til at virke. Der kommer ikke noget op på kortet og under "liste" siger den ingen antenner fundet. Når jeg forsøger en adresse i en by kommer der mange op. Det kan da ikke være rigtig at der slet ikke er master et eller andet sted i nærheden? Redigeret af herognu - 7 timer 31 minutter siden kl. 12:49 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4724 |
Hvad med UMTS eller 5G? Hilsen Carsten.
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4898 |
Kortet virker heller ikke hos mig! Prøvede også 5G
Det reagerer ikke på tryk på “Vis”, tror det er derfor Redigeret af Munch - 7 timer 47 minutter siden kl. 12:33 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Hej. Jeg har lige prøver med vores mast. Teknologier: 5G-NR Hak i Eksisterende positioner og klick på Vis ![]() |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10484 |
Har du læst manualen til din router? https://www.telmore.dk/hjaelp/om-mobilt-bredbaand/opsaetningsguides/opsaetningsguide-huawei-b315 Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Nej, jeg kiggede men kunne ike rigtig finde den. Tak for det.
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3845 |
Prøv at kik på den her video https://www.youtube.com/watch?v=tRIIWwU8kCQ
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Hej Carsten I denne video fra Avexperten siger de til allersidst at nogle
routere har to antennestik og dermed mulighed for at fordoble
hastigheden. Lyder det ikke mærkeligt at hastigheden bliver fordoblet? Endvidere er det så ikke en anden forklaring end den du kom med I ovenstående, som jeg forstår det? Mvh Michael |
|
![]() |
|
Fedt ![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |