recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beogram cd 3500 din stik farve til nr.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beogram cd 3500 din stik farve til nr.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tcstone Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 6 timer 56 minutter siden
Sted: Gråsten
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tcstone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beogram cd 3500 din stik farve til nr.
    Sendt: 6 timer 42 minutter siden kl. 16:42
hej. HJÆLP 
Min fjernbetjening virker ikke til min Beogram cd 3500. Jeg har en beomaster 3500. Jeg fandt ud af at der var løse forbindelser i din stikket fra  cd afspilleren.Er der nogen der kan hjælpe mig med at forbinde de korrekte farve ledninger til de respektive pins(7pin) jeg har en rød en hvid en gul en sort og en blå ledning og så stel som var rundt om den hvide og røde ledning. Det ville være rart hvis jeg kunne bruge fjernbetjening til cd også. Jeg har kortet ledningen op, og kan nu ikke huske hvordan de var monteret.

Redigeret af Tcstone - 5 timer 43 minutter siden kl. 17:41
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 3 minutter siden kl. 17:21
Prøv at ændre overskriften for at få nogle hits. Det er jo fjernbetjeningen, og ikke pladespilleren der er problemet.

Flemming

Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Tcstone Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tcstone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 56 minutter siden kl. 17:28
nej det er ledning i din stikket.. jeg kan ikke huske hvordan de sad. Så det jeg søger er såmænd hvordan ledninger skal loddes på hvilke pins (hvilke farver på hvilket nummer. Jeg kortede ledning op fordi der var løse forbindelser og det er en cd afspiller.

Redigeret af Tcstone - 5 timer 52 minutter siden kl. 17:32
Til top
Tcstone Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tcstone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 41 minutter siden kl. 17:43
hvordan tilføjer man billeder?
Til top
S.K Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Januar-2015
Status: Online
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S.K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 58 minutter siden kl. 19:26
Hej.
1 gul.
2 Stel
3 Blå
4 rød
5 grøn
6 sort
7 hvid

Mvh. Søren
Til top
Tcstone Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tcstone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 50 minutter siden kl. 19:34
virker fjernbetjening så også?
Til top
Tcstone Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tcstone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 2 timer 16 minutter siden kl. 21:08
Oprindeligt skrevet af S.K S.K skrev:

Hej.
1 gul.
2 Stel
3 Blå
4 rød
5 grøn
6 sort
7 hvid

Til top
Tcstone Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tcstone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 2 timer 14 minutter siden kl. 21:10
prøver den kombi i morgen. Jeg har fået den til at spille, men fjernbetjening virker ikke med den kombi jeg har brugt .
Til top
S.K Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Januar-2015
Status: Online
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S.K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 minutter siden kl. 22:55
Oprindeligt skrevet af Tcstone Tcstone skrev:

virker fjernbetjening så også?
Det skulle den gerne hvis du får alle monteret rigtigt.
Mvh. Søren
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu