|
Sub spiller ikke |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
zakko666 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Februar-2018 Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og alt er slukket ikke så meget som et nys er kommet imens den har gjort det ? :O
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19581 |
Hvilken? Klaus |
|
![]() |
|
zakko666 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Februar-2018 Status: Offline Point: 14 |
Begge ting pioneer vsx-422 av-reciver og harman kardon hkts30 surround sound men jeg modtager et lfe kabel imorgen som ikke er y splittet så den kan kobles på lfe indgangen istedet for så det må jeg prøve og se om jeg kan få til og virke ellers er jeg godt nok helt lost :/
|
|
![]() |
|
jeg har prøvet og sætte et aux "jackstik" som er y splittet med et jack i den ene ende og hvid og rød kabel i den anden ende og sætte det i subwooferen og den spiller fint så sub'en virker så det er udelukket at den ikke skulle virke så vil tro det næsten kun kan være indgangen til forstærkeren eller kablet som er y splittet :)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19581 |
Hvad er det du ikke har? Klaud |
|
![]() |
|
Jeg har ikke et alm RCA kabel jeg har kun et der er y splittet
|
|
![]() |
|
Okay.
Det er nu nok også lige meget. Din forstærker er nok ikke sat op til at køre med subwoofer. Det skal du have sat den op til.... Start med at få læst manualen til forstærkeren. Det tror jeg vil gavne forståelsen. Klaus |
|
![]() |
|
Hej den er desværre købt brugt så manualen har jeg ikke
|
|
![]() |
|
-Henrik- ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2012 Status: Offline Point: 412 |
Søg på Google, manualen er temmelig sikkert derude et sted.
|
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 664 |
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2250 |
Er det denne? Hvis ja, så værs' go': http://docs.pioneer.eu/Manuals/VSX_422_K_ARB7469_manual/?page=1
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |