recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beogram 2202 HJÆLP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beogram 2202 HJÆLP

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tcstone Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Marts-2025
Sted: Gråsten
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tcstone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beogram 2202 HJÆLP
    Sendt: i går kl. 13:33
Hejsa. Jeg har lige fået et nyt problem. Jeg har købt en Beogram 2202. Jeg har puttet Din stikket på min beomaster 3500. Når jeg starter pladespilleren kører pickup ind og ned, men så kører den tilbage med det samme Confused og jeg kan ikke høre noget lyd når pickup går ned. Har jeg købt katten i sækken?

HJÆLP!!!!!!!!!!!

Redigeret af Tcstone - i går kl. 13:35
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 15:26
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Tcstone Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tcstone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 15:52
Det var vægten på armen nu mangler jeg kun lyden. Skal der bruges et adapter stik?
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 41 minutter siden kl. 13:49
Oprindeligt skrevet af Tcstone Tcstone skrev:

nu mangler jeg kun lyden.

Det kan skyldes en eventuel manglende forforstærker (RIIA) i pladespilleren.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Point: 1568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 43 minutter siden kl. 16:47
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Tcstone Tcstone skrev:

nu mangler jeg kun lyden.

Det kan skyldes en eventuel manglende forforstærker (RIIA) i pladespilleren.

Flemming
Tvivler på at det kan være årsagen, da alle Beomaster 3500 har en phono indgang hvor det ikke er nødvendigt.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Tcstone Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tcstone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 35 minutter siden kl. 16:55
Jeg har bestilt en RIIA. Fik at vide i går at Beomaster 3500 ingen har.  Anlægget er blevet købt med en Beogram 3500 pladespiller. Tænker at RIIA sidder i pladespilleren altså i Beogram 3500.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu