|
Hvilke loftshøjttalere? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
LowDog ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-April-2014 Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19 timer 20 minutter siden kl. 22:14 |
I en last minute idé ved renovering af en stue på ovenpå i et 2 plans hus, er jeg kommet i tanke om jeg måske skulle lave mit 5.1 system til 5.1.2 eller 5.1.4
Men hvor meget vil i mene det løfter oplevelsen ved film? Og så kan jeg ikke finde ud af om man skal have et kabinet bagved, for det kommer jeg ikke til at få mulighed for desværre. Dertil vil jeg også gerne holde omkostningerne nede da al det andet renovering trækker tænder ud ![]() Kan i anbefale nogen gode budgetvenlige højttalere til loft? Resten af mit system er komplet B&W, XTZ 12" sub og Denonx X3800
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7150 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
atmos lyd løfter oplevelsen en del.
ellers er der en god artikel her: |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der fåes skam også indbygningshøjttalere der ikke skal have en backboks. De lyde der kommer fra Atmos behøver ikke mere end en god højttaler uden kabinet.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |