|
Dumt problem med Edge (browser) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6273 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Marts-2025 kl. 13:22 |
Når jeg skriver pricerunner i adressefeltet og trykker på Enter, kommer jeg ind på den her: WRANGLER TEXAS JEANS (STRETCH) MØRKEBLÅ (BLUE BLACK) W12175001 - WRANGLER - Wrangler-Texas-Jeans.Dk
Jeg har slettet cookies fra Wrangler Det sker ikke med Firefox Hvorfor nu det?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2253 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet at skrive pricerunner.dk og så trykke Enter? Det virker her.
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10488 |
Hvorfor anvender du så ikke bare Firefox? Edge er efter min mening en skod browser. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Peter.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Status: Offline Point: 147 |
Et eller andet sted i indstillinger kan du indstille hvordan adressefeltet skal bruges.
Det er nok sat op til et eller andet mystisk. Set det til en ordentlig søgemaskine.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19582 |
Frem for at slette cookies, er det nok browser historik der skal slettes..... Klaus
Redigeret af KlausDM - 07-Marts-2025 kl. 17:09 |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6273 |
Det troede jeg skete ved brug af CCleaner?
Nå, men nu er browserhistorikken slettet og problemet er væk
![]() Redigeret af jake51 - i går kl. 07:27 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2253 |
Kan det være, at CCleaner ikke tager det, som Edge bruger af midlertidige data? Måske, du skal ind i indstilingerne af programmet for at ændre det? Ellers, så bruger jeg blot browserens eget oprydningsprogram, når jeg skal rydde noget. CCleaner har det jo også - eller har haft det med at kunne finde på at fjerne indstillinger, man selv har lavet. Det er mange år siden, jeg sidst har haft programmet, så ting kan da være forbedret i den tid...
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |