recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pas på uofficielle Ringenes Herre koncerter.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pas på uofficielle Ringenes Herre koncerter.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HessiDude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Oktober-2022
Sted: Skovby, Galten
Status: Offline
Point: 494
Funktioner Funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér HessiDude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pas på uofficielle Ringenes Herre koncerter.
    Sendt: i går kl. 22:21
Halløj, Smile

Det her er desværre en af de kedelige. Disapprove

Hustruen og jeg var til Ringenes Herre koncert i Jysk Musikteater i Silkeborg i eftermiddags, og det var mildest talt dybt skuffende. Hustruen havde endda købt det som julegave til mig/os, og havde glædet sig enorm meget til at vi skulle hygge sammen (det gjorde vi nu alligevel). Hun var så ked af det, og var mindst lige så skuffet. Det viser sig at det er bootleg (ulovlige kopieret) kompositioner, og utroligt dårligt fremført (promoveret af Star Entertainment).

Det er næsten ugenkendeligt musik og lyder virkelig mærkeligt og dårligt. Desuden foregår der en masse mærkelige ting som bare trækker en ud af den, og tillader ikke fordybelse.

Rettighedsindehaverne har lagt sag an mod selskabet der promovere og orkestret.

Det var ringe…. MEGET ringe… Jeg vil på det kraftigste fraråde folk at købe billetter og har man gjort det bør man bede om en fuld refundering. T.O. showet har åbenbart været fremstillet i nogle år , forskellige steder, og er booket som minimum frem til og med 2026, ikke kun i Silkeborg. Her er et udsnit af alt det kritik det har modtaget.

Redigeret af HessiDude - 13 timer 4 minutter siden kl. 09:36
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12352
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 timer 14 minutter siden kl. 00:26
Vildt nok. "Bootleg" live events. Nu har jeg hørt alt...
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2017
Sted: Nordjylland
Point: 2253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 timer 31 minutter siden kl. 06:09
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Ja... Mærkeligt ord for ulovlige indspilninger... Hvad er der galt med "ulovlige indspilninger"? At det består af to ord, måske? LOL

Redigeret af mnielsen - 16 timer 30 minutter siden kl. 06:10
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 timer 36 minutter siden kl. 09:04
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Ja... Mærkeligt ord for ulovlige indspilninger...

Pointen var nok, at der i dette tilfælde ikke er tale om en indspilling
Til top
HessiDude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Oktober-2022
Sted: Skovby, Galten
Point: 494
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér HessiDude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 timer 2 minutter siden kl. 09:38
Pointen var at advare folk mod at spilde deres penge (1.200 kr. for 2 billetter inkl. gebyrer). Troede at indholdet ville vægtes højere end ordvalget.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12352
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 9 timer 32 minutter siden kl. 13:08
Mit indlæg handler overhovedet ikke om ordvalget. Det er konceptet der overrasker mig.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu