|
Dele mus og Tastatur mellem 2 computere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 918 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 3 timer 45 minutter siden kl. 18:31 |
Hej.
Kan man købe en switch så man kan dele 1 usb mus og usb Tastatur mellem 2 computere, og i så fald hvilken switch?
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9412 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kig efter en kvm switch.
Kan også bare vælge et tastatur og mus som kan forbindes til flere maskiner. Har selv en Logitech som kan forbinde til 3 maskiner. Det er bare at trykke på tastaturet, så skifter den til maskine 2 eller 3
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1027 |
... og i forlængelse af Lahans svar, så har Logitech også flere mus, som kan bruges på op til tre enheder.
Jeg bruger selv et Logitech K380s keyboard og en Logitech Lift mus til at forbinde hhv. PC og Mac til samme skærm. Begge trådløse (BT og LogiBolt).
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Online Point: 3846 |
Køb noget trådløst - Logitech MX serie (bruges af mange virksomheder nu når man har flexible seating).
Har selv brugt et Logitech MX Keys i 4 år hjemme til at skifte mellem min MacMini og arbejds Lenovo. Du kan selv bestemme om de skal køre bluetooth eller via Logitech Unifying dongle. Mine skærme har 2 indgange - DP og HDMI, så dem skifter jeg manuelt mellem de 2 computer
|
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |