recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slet iOS-enhed fra iCloud indstillinger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slet iOS-enhed fra iCloud indstillinger

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 598
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Slet iOS-enhed fra iCloud indstillinger
    Sendt: 29-November-2014 kl. 12:40
Hej

Pga. nyt arbejde, har jeg afleveret min iPhone retur til mit gamle arbejde.
Jeg har nulstillet iPhonen osv., men når jeg logger ind på min iCloud konto via en browser, står den der stadig som en af mine enheder.
Jeg vil mene at jeg har gjort alt det forarbejde jeg skulle.

Nogen der har prøvet dette før og har en løsning?

Pft.

Redigeret af Casper - 29-November-2014 kl. 12:40
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3846
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2014 kl. 12:53
Det er vel bare at logge på icloud og under Find min iPhone vælger du din gamle telefon og trykker på slet
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2014 kl. 13:38
Ja altså i Find min iPhone appen hvor man kan se hvor dimserne er lige nu, den er god nok..
Men hvis jeg går ind under indstillinger for mine enheder i Find min iPhone, kan jeg se den iPhone som jeg ikke har mere.

Som om jeg ikke har trykket slet enhed på kortet eller sådan.
Til top
ClausJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2006
Point: 559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2014 kl. 22:24
Du skal trykke "fjern enhed"
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2014 kl. 00:35
Det kan jeg bare ikke nemlig. Der på selve kortet er der kun mine 2 enheder, ikke andre aktive, hvis man kan sige det sådan.

Men hvis jeg går ind i indstillinger for iCloud, kan jeg se de enheder jeg har + den ene for meget, som jeg ikke har mere.
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2015 kl. 17:37
Nu her efter noget tid, er de enheder jeg enten ikke har mere eller ikke er aktiv/logget ind på, ikke til at se på min iCloud-indstillingsside.
Bare til jer andres info Tongue
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu