|
Besvær med at opgradere fra 6.1.3 til iOs 7 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
steffmoes ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-September-2010 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 46 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2015 kl. 11:16 |
Jeg har en iPhone 4S som p.t. kører iOs 6.1.3. Nu har jeg flere gange forsøgt at opgradere til iOs 7 uden held. Jeg får fejlmeddelelsen: "Du kan ikke installere dette build på denne enhed" Jeg har forsøgt med forskellige firmwares, både 7.1.2 og 7.1.1, bl.a. hentet fra felixbruns.de og fra ipsw.me Nogen, som har et bud på, hvad der kan være galt? /Steffen |
|
![]() |
|
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det må være fordi Apple ikke længere "signerer" disse versioner. Forklaring: Når du prøver at installere iOS7 ringer din Apple enhed op til Apple og spørger (verificerer) den ønskede version. Det siger Apple så nej til, da de har lukket for muligheden. Apple vil i stedet have dig til at benytte den nyeste udgave af iOS, som din enhed kan benytte. Det må være iOS8.
Jeg tror ikke rigtig, der er andre muligheder end at beholde dit iOS6 eller gå til iOS8. I perioder omkring de store opdateringer til iOS (de årlige), lader Apple muligheden for at signerer andre versioner åbne. Dvs hvis man opdaterer til et nyere iOS, men ikke bryder sig om det, kan man nedgradere. Men de lukker for denne mulighed efter en uges tid. Om du så kan få installeret til iOS7 til sommer (når iOS9 kommer) skal jeg ikke kunne sige. Det kræver, at Apple lader muligheden for signering af iOS7 være åben. Håber det gav mening...
|
|
![]() |
|
steffmoes ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-September-2010 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 46 |
Tak for svar, bleed_blue. Det giver ok mening selvom det er irriterende...
Gad vide om man kan upgrade til iOs 8 og så downgrade til iOs 7 bagefter - ved du noget om det?
|
|
![]() |
|
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Det kan du desværre ikke længere. Det var kun muligt i en uges tid efter iOS8 udkom. Jeg nåede nemlig selv lige nøjagtig at nedgradere min iPad2 fra iOS8 til 7. Den var frygtelig langsom med iOS8. Så vidt jeg husker, er det mere eller mindre samme indmad som iPhone 4S.
|
|
![]() |
|
Pis. Ja, jeg har også hørt at iOs 8 kører elendigt på iPhone 4S... så må jeg nok hellere blive på iOs6
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |