|
Ikoner mangler på Apple TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Madsen01 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2015 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Januar-2015 kl. 13:48 |
Hej,
Jeg mangler en del Ikoner på mit Apple TV. De mangler både når jeg kigger på Netflix film og film eller musik fra iTunes. Der er blot indsat et standard Ikon, men jeg kan godt afspille film eller musik der ligger bag standard Ikonet. I de fleste tilfælde kan jeg også se det rigtigt Ikon når jeg klikker mig ind på standard Ikonet og fx. læser beskrivelser, mv. Jeg oplever også at søgefunktionen i Netflix ikke virker. Der kommer ingen fejl - den finder bare konsekvent ikke noget som helst, ligemeget hvad jeg søger efter (fx titler jeg VED er tilgængelige). Jeg ved ikke om de to fejl er relaterede. Mit AppelTV modtager software opdateringer antumatisk og bliver jævnligt opdateret. Jeg mener derfor at mit Apple TV er opdateret med de nyeste SW updates. Er der nogen i dette forum der har et godt råd at løse ovenstående? På forhånd tak. Mvh, Carsten. |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet en "Restore"
Alternativt en gendannelse via computer.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7154 |
Og er der netforbindelse til dit apple tv ?
kabel eller wifi
|
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
Jeg har oplevet det du beskriver en del gange. En simple kold boot af AppleTV boxen har løst problemet hos mig hvergang. Det er som om at Apple cacher alle billederne lokalt og den cache kan der gå rod i.
J Redigeret af Jwin - 22-Januar-2015 kl. 12:20 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |