|
iPhone 5 = fikse eller skrotte? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Februar-2015 kl. 10:04 |
Jeg har en iPhone 5 fra januar 2012, som efterhånden er ved at have sunget sidste vers. Eller dvs. at skærmen og telefonen virker upåklageligt, men enkelte ting er stået af:
Standby knappen virker ikke 100 %. Volume ned knappen virker ikke (kun volume op). Det store kamera på bagsiden virker ikke. Er der nogle her der kan anbefale et godt, men samtidig ikke alt for dyrt sted at få de ting lavet, hvis det kan betale sig? Alternativet er jo at jeg skal ud og købe mig en ny, og så er vi jo over 2,000-3,000 kr.?
|
|
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Problem solved.
Fik det hele lavet for 400 kr.!
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |