|
Kopiere billeder fra iPhone kamera til computer. |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||||
Hyl.dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Det kan også være fordi din computer forsøger at give telefonen et drevbogstav som allerede er i brug. Så skal man ind og sætte det manuelt i diskhåndteringen, men bare du fandt ud af det.
|
||||
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60 * Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp) * Front - XTZ 99.36 MK1 * Center - XTZ 99.25 MK1 * Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul) |
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19582 |
|||
Nej, du har - første gang du satte telefonen til -valgt at den skulle bruge fotooverførsel. Klaus |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Ha ha, det har jeg ikke. For jeg klikker altid boxen væk, og vælger min computer og vælger drev. |
||||
![]() |
||||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|||
Kan du da ikke klikke på "Åbn mappe" for at se indhold"? Det er da langt nemmere end alt det klikkeri...
|
||||
![]() |
||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7959 |
|||
Ja, det gør jeg også altid, men jeg har aldrig sat det som default.
|
||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |