|
|
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Forfatter | ||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Star Trek, Babylon 5, Battle Star Galactica, o.s.v., o.s.v. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
|
Årh, pokkers også, jeg glemte to: The Brittas Empire |
||
![]() |
||
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
|
Bottom
Fawlty Towers Red Dwarf The Brittas Empire Coupling The Black Adder A Touch of Frost Dalziel & Pascoe Silent Witness Waking the Dead Taggart Twin Peaks (der sneg sig sørme en Amerikaner ind) The Persuaders The Prisoner For at nævne nogle stykker... /Nils Redigeret af nbu001 - 27-November-2008 kl. 22:42 |
||
|
||
![]() |
||
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() |
|
I tilfældig rækkefølge
CSI: Miami CSI: NY CSI (Las Vegas) Las Vegas Without a trace Prison break (hovedsageligt sæson 1 og 4) Kongen af Queens 24 timer Gilmore girls Venner |
||
![]() |
||
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
|
Entourage, har lige set
5.sæson, den er vildt fed! Kongen af Queens - Er meget vildt med Jerry Stiller (Ben Stiller´s far). Seinfeld - Jeg har hele lortet på dvd og er megafan. Igen er Jerry Stiller kanon. Simpsons - Fantastisk morsomt, der er dog desværre for mange genudsendelser. Sopranos - Velspillet og skrevet. Deadwood - Har det hele på DVD, og er pjattet med det, især p.g.a. sproget. Alle elsker Raymond - Humor og sarkasme i verdensklasse. Two and a half men - Også vildt meget sarkasme. Prison Break har jeg været vild med, men hvis ikke denne sæson bliver lidt mere realistisk så må jeg nok hoppe fra. Har i ikke set Entourage må jeg på det varmeste anbefale jer at se den. Evt. online hvis i har mulighed for det. |
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
Helt enig. Fravalgte faktisk at se den på Canal+, fordi serien ikke lige lød som noget for mig, men købte så sæson 1 fordi den var på tilbud, og jeg er bare helt solgt. Fremragende skuespillere og super spil indbyrdes mellem nøgle figurerne. Figuren Ari Gold er måske en af de sjoveste jeg nogensinde har set. |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24792 |
![]() |
|
hvis du skal have flere sæsoner af den, så er de billige i uk. og de skulle have dk tekst. sæson 1 koster ca 80kr og sæs 4 koster ca 150kr. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Østergaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
|
Info om Sopranos: Den nye boks med alle afsnit kan fås hos Play.com for ca. EUR 130 (lige under kr. 1.000), hvilket er ca. halv pris (set i Blockbuster til kr. 1.899). Kan også oplyse at boksen fra Play har DANSKE tekster. Hilsen Henrik |
||
![]() |
||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
|
The Wire
Lost Seinfeld House MD 24 Law and Order Weeds The West Wing |
||
![]() |
||
allando ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 380 |
![]() |
|
FEDE SERIER EFTER MIN MENING: WIRE IN THE BLOOD SÆSON 1 - 5 HOUSE M.D. SÆSON 1 - 2 (MANGLER AT SE SÆSON 3 OG 4) DEXTER SÆSON 1 (GLÆDER MIG VILDT TIL SÆSON 2) NEW TRICKS (FORNYET MISTANKE) SÆSON 1 OG 2 PRISON BREAK SÆSON 1 OG 2 (MANGLER AT SE SÆSON 3) |
||
![]() |
||
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
|
Lige nu er det helt sikkert: Heroes! Men ellers er der forfærdelig mange gode serier, det er nærmest umulig at pege på én men jeg vil prøve: Farscape! Jeg elsker den serie - fremragende historie, gode skuespillere hele vejen rundt, 100.000 gange bedre end Star Trek i alle den series afskygninger selvom Farscape er en B serie i forhold til Ellers kan serier nævnes i flæng: - Coupling - herregriner - Blackadder - lattermusklerne bliver flittigt anvendt - Two and a half men - igen supersjov - Band of Brothers - top underholdning og godt skuespil - 24 Timer (Jack B) S1 og S2 - derefter blev det lidt kedeligt - Criminal Minds - Langt den bedste krimi serie for tiden. Jeg mangler helt sikkert at få set "The West Wing"når jeg engang får tid Jeg kommer nok på flere hen af vejen som jer andre /Halsted
Redigeret af Halsted - 08-December-2008 kl. 16:03 |
||
![]() |
||
Naim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2004 Status: Offline Point: 425 |
![]() |
|
Men så kommer der jo garanteret told på. Amazon´s udgave har ikke danske tekster på sæson 4 og 6 underligt nok. |
||
Naim Nova
Dynaudio Heritage Special ZEN MK.II STD http://www.uwsonline.com/index.php |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |