|
Hvordan stoppes lydafspilning? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
smidtiby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16 timer 38 minutter siden kl. 20:19 |
Jeg har en Android-telefon (Samsung A5)
Hvis jeg sætter en lydafspilning i gang fra en MP3-fil, er det svært at stoppe den igen. Selv om jeg lukker alle vinduer, fortætter musikken. Jeg kan stryge ned fra toppen, uden at det hjælper. Jeg kan skrue ned for lydstyrken, men afspilningen fortætter. Den eneste mulighed, jeg kender lige nu, er at jeg kan genstarte maskinen!! Der MÅ da være en nemmere mulighed!? |
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1028 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der ikke en stop eller pauseknap i den app, du bruger? Hvis ikke så ville jeg finde en app med den mulighed.
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du ikke et betjeningspanel til afspilning på din låseskærm når musikken kører?
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |