|
Hvilke loftshøjttalere? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er en fordel med så få samlinger som muligt på kablerne. Ser ud som om det er de rigtige vægdåser, som højttalerkabler bare trækkes igennem. Jeg ville ikke sætte den op i teknikrummet, du skal have den korteste signalkabel forbindelse mellem enhederne. Jo flere stik, jo flere problemer.
Vigtigere at bruge en god kvalitet i kabler. Højttalerkabler i rent kobber. Signalkabler med gode stik. Prisen er ikke så afgørende. Redigeret af Munch - 13 timer 42 minutter siden kl. 10:08 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19584 |
De der kæmpe udtag tiltaler mig ikke.
Jeg lavede denne løsning Klaus
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4913 |
Smag og behag, så kæmpe er de nu heller ikke. Og i dag bruger man hvide dåser og ikke de gamle grimme grå.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19584 |
Det med farven, er forklaret i tråden fra dengang……..
Klaus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |