recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Q om Star Trek TNG på BD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Q om Star Trek TNG på BD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
veyron Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 682
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér veyron Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Q om Star Trek TNG på BD
    Sendt: 03-November-2012 kl. 14:45
Hej alle.
Har modtaget denne udgave at Star Trek TNG fra Amazon.co.uk, og er nu i tvivl om et par ting.
For det første, er denne udgave mon den "rigtige", og er det den lydmæssigt korrigerede udgave.
Den udgave næsten alle billeder viser er denne:
Star Trek: The Next Generation, Season 1 (Blu-ray), men den jeg har fået tilsendt ser sådan ud (blå Amaray case):

Star Trek -  The Next Generation:    Season      1 (Blu-ray) (BD) - Klik her for at se billedet i stor størrelse.
Ifølge Bluray.com står følgende om den lydmæssigt korrekte udgave: Corrected version should have red Starfleet symbol on spine/yellow UPC

Min udgave har godtnok et rødt Starfleet symbol på ryggen, men hvidt UPC.

Så derfor, hvordan ser jeg om det er den rigtige udgave/box/indpakning, og hvordan sikrer jeg mig helt at lyden er den tilrettede, inden udpakning? alle godt tips modtages Smile
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)

Oppo BDP-83 (reg.free.)

Supra HDMI
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2012 kl. 14:53
Mon ikke det er den rigtige. Amazon plejer at fjerne titler med fejl, med det samme. Ellers er der en anmeldelse på films, og der mener jeg, at de skriver nøjagtig hvor problemet er. Så er det jo bare at tjekke der.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
veyron Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 682
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér veyron Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2012 kl. 15:14
Du har selvfølgelig ret, Flemming, Amazon bytter jo hvis det er selvom den er åbnet
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)

Oppo BDP-83 (reg.free.)

Supra HDMI
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2012 kl. 15:18
Ja, de har bare en super service.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu