recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - wifi og hvor vinder den over?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketwifi og hvor vinder den over?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tyros Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Maj-2006
Status: Offline
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Emne: wifi og hvor vinder den over?
    Sendt: 30-Juli-2006 kl. 12:52

Hej alle tv freaks

Næsten klar til at bestille 37 men:

hvad betyder Wifi?

kan man umidelbart streame fra sin trådløse internet til tv f. eks billeder eller skal til tilkøbes noget eller er trådløs skærmforbindelse fra sin bærbar?

er phlips dobbelt så god som tosiba i kvalitet - prisen er jo næsten dobbelt eller købe man pga. ambi eller design

Se egenligt meget lidt tv, men tror på langtidsinverstering her......

Hilsen

Den  meget interessede

Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2006 kl. 12:58

Wifi betyder wireless fidelity og er betegnelsen for et trådløst netværk.

Der er en smule tvivl (jeg har) om der er wifi i 37" og 42" for den sags skyld, men hvis der er kan det bruges til at streame film, musik og billeder fra din PC til TV'et.

HVIS det ikke er indbygget i tv'et kan man købe en lille ekstra kasse som giver wifi mulighed i tv'et. Hvis man ikke vil det kan man altid bruge LAN forbindelsen der er i tv'et. Det kan det samme, det kræver bare et kabel.

Du bør nok ikke lade wifi afgøre om det er et tv for dig, der er mange andre ting der er vigtigere vil jeg mene.

Om TV'et er dobbelt så godt som andre skal jeg ikke kunne sige. For mig er det 100 gange så godt  men nu glæder jeg mig også bare til at få det, så der er nok andre der mener nej.

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9412
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2006 kl. 13:15

Prøv at læs tråden med Toshiba fælleskøbet.

Der har været et par stykker ude og sammenligne tosibaen med den gamle Philips Top-model. De var ikke i tvivl om at 9830 var klasser bedre.

Vi forventer at 9731 er væsentligt bedre end 9830.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu