recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - X3000/X3500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketX3000/X3500

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gelardi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-November-2005
Sted: Aarhus, Denmark
Status: Offline
Point: 574
Direkte link til dette indlæg Emne: X3000/X3500
    Sendt: 12-Februar-2008 kl. 12:51
   Jeg skulle enlig høre om der er nogen som er int. i ovenstående fælleskøb i 40", eller det er måske ikke aktuelt mere da flere og flere fik disse fladskærme?
Til top
Mo-Ve Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2008 kl. 16:47

Jeg er muligvis interesseret, men vil gerne vente til de nye modeller kommer på markedet her i foråret. De ser nemlig også ret interessante ud

http://www.hdtvlounge.net/sony/2008-hdtv-lineup/

Morten
Til top
birddog Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-November-2006
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2008 kl. 16:51
jeg kunne da også muligvis at være intresseret, men efter Mo-ve link ja sååå kunne jeg da også godt finde på at vente, hvilken af de nye modeller skal erstatte X3500 ?
Til top
Mo-Ve Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Januar-2008
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2008 kl. 19:18

Z4100 bliver den nye topmodel.
Men til efteråret forventes der, ifølge diverse amerikanske fora, at der kommer en xbr6 model, som den amerikanske model hedder i 40+''. X3500 kaldes xbr5 i USA, så det det tætteste vi kommer på erstatningen for X3500 bliver nok xbr6'erne. Men af disse tv, som formentlig får release i april måned bliver det Z4100, som bliver Sony's flagskib.

Morten
Til top
gaggle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Oktober-2007
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2008 kl. 13:43
Jeg har tjekket med Sony Centre og de melder at der ikke en ny topmodel på vej! Til Europa, altså. Og da slet ikke til foråret.

Én ting er åbenbart hvad USA får af modeller, men der er ingen meldinger om at vi får andet at se til foråret end et par forbedrede W modeller. Den mytiske Z-model er slet ikke noget de kender til, men centrene spekulere at der nok til september/november ankommer en forbedret X model alá de specifikationer vi kan læse fra Z-modellen i artiklen.

Ja det er efterhånden svært at skulle gennemskue hvad der er sandt eller falsk i alt det her… efter informationen at der ikke kommer en ny topmodel inden for et par måneder vælger jeg fortsat at købe en X3500'eren, men jøsses et cirkus det har været at købe et simpelt fjernsyn (jeg er bleven trukket rundt ved næsen i over to måneder!)
Til top
SuperQ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Maj-2008
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2008 kl. 21:35

Oprindeligt skrevet af Gelardi Gelardi skrev:

Jeg skulle enlig høre om der er nogen som er int. i ovenstående fælleskøb i 40", eller det er måske ikke aktuelt mere da flere og flere fik disse fladskærme?

Det kunne jeg godt være, men dog i en 46"

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu