recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Call Me mobilabonnement
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Call Me mobilabonnement

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jorgen E Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-April-2023
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jorgen E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Call Me mobilabonnement
    Sendt: 9 timer 22 minutter siden kl. 13:55
Hej

I forbindelse med generel kontor-relateret oprydning ser jeg i dag, at mit mobilabonnement
hos Call Me er steget fra kr. 124,- pr. måned til kr. 164,- pr. 1. april (Betalingsservice)

Jeg har ikke noget specielt abonnement, og den har kørt uændret i nok et par år nu. De
kr. 124,- er nok også lige i overkanten, men kr. 164,- pr. måned for fri tale, MMS/SMS og
30 GB EU er langt over det acceptable. Jeg har faktisk nok også et meget lille forbrug af
det hele.

Det skal siges jeg har ikke fået noget varsel (som i slet ikke) og derfor gør det mig temmelig sur,
stigningen kommer som tyv om natten.

Calle Me er vist overtaget af Norlys, så hvis det er årsagen kan Norlys sige farvel til mig som
kunde igen.  (Har haft internet ved dem)

Jeg har skrevet til kundeservice, så jeg afventer lige hvad de melder tilbage, hvis de gør det.

Redigeret af Jorgen E - 9 timer 16 minutter siden kl. 14:01
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 8 timer 55 minutter siden kl. 14:22
Hej.

Hvor bor du?
Kan du både hjemme og på arbejde modtage alle danske teleudbydere? 

Hvis du går ind på https://www.mastedatabasen.dk/
og indtaster din addresse, samt
Tjenestetyper: Mobiltelefoni
Teknologier: 5G-NR
og klick på Vis

Får du vist afstand og type af de nærmeste Mobil master
For henholdsvis TDC, Hi3G og Telia - Telenor.

Hilsen Carsten.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Online
Point: 5315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 8 timer 31 minutter siden kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af Jorgen E Jorgen E skrev:

.....
Jeg har ikke noget specielt abonnement, og den har kørt uændret i nok et par år nu. De
kr. 124,- er nok også lige i overkanten, men kr. 164,- pr. måned for fri tale, MMS/SMS og
30 GB EU er langt over det acceptable. Jeg har faktisk nok også et meget lille forbrug af
det hele.

Du skulle måske overveje om Lebara 5 Timer/ 5GB til 19,- pr måned er nok for dig? Smile
Ellers har de jo også højere til rimelige priser. Wink

https://www.lebara.dk/da/home.html

Mvh. JørgenT
Til top
Jorgen E Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-April-2023
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jorgen E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 15 minutter siden kl. 18:02
Tak for svar alle

Jeg har lige tjekket spec. på faktuta, hvilket jeg jo nok burde have startet med.
Det viser sig at det er et abonnement på Podimo, som de er begyndt at tage penge for.
Det blev jeg tilbudt gratis for længe siden, men jeg var ikke lige opmærksom på, at det ville koste penge på et tidspunkt uden videre. Jeg har aldrig brugt det og kommer heller ikke til det. Det er afmeldt nu. 

Jeg synes det er en lusket at tilbyde kunder et eller andet gratis og så uden at gøre specielt opmærksom på det, begynde at tage betaling efter en periode. (ja jeg burde jo nok have læst det med småt, hvis der var sådan noget). 
I december fik jeg er faktisk en e-mail, hvor der stod det ville fortsætte endnu en måned gratis, hvorefter det vil koste 39 kr. Jeg må jo nok at kende jeg ikke har været helt vågen.
Det er dog over med at sige ja tak til noget fra dem.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2017
Sted: Nordjylland
Point: 2254
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 2 timer 2 minutter siden kl. 21:15
Oprindeligt skrevet af Jorgen E Jorgen E skrev:

Tak for svar alle

Jeg har lige tjekket spec. på faktuta, hvilket jeg jo nok burde have startet med.
Det viser sig at det er et abonnement på Podimo, som de er begyndt at tage penge for.
Det blev jeg tilbudt gratis for længe siden, men jeg var ikke lige opmærksom på, at det ville koste penge på et tidspunkt uden videre. Jeg har aldrig brugt det og kommer heller ikke til det. Det er afmeldt nu. 

Jeg synes det er en lusket at tilbyde kunder et eller andet gratis og så uden at gøre specielt opmærksom på det, begynde at tage betaling efter en periode. (ja jeg burde jo nok have læst det med småt, hvis der var sådan noget). 
I december fik jeg er faktisk en e-mail, hvor der stod det ville fortsætte endnu en måned gratis, hvorefter det vil koste 39 kr. Jeg må jo nok at kende jeg ikke har været helt vågen.
Det er dog over med at sige ja tak til noget fra dem.

Der må vel være et sted, du kan slå marketings-beskeder fra, når du er logget ind på Call me.
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu